Thursday, August 07, 2008

MINGGU KE 6 : MENGGAMBAR -TEKNIK KOLAJ ( TAHUN 3 )


Minggu ini boleh untuk darjah 3 sebanyak 3 kelas iatu 3 Cemerlang, 3 Gemilang dan 3 Bestari pengajaran adalah mengenai menggambar menggunakan teknik kolaj. Rata-rata murid tidak tahu apa yang dimaksudkan apa itu teknik kolaj. Untuk kelas 3 Cemerlang pada hari Selasa proses P & P dilakukan di bilik komputer memandangkan saya ingin menggunakan slide powerpoint sambil dinilai oleh guru pembimbing. Guru pembimbing agak berpuas hati dengan hasil pengajaran saya namun beliau berpesan kepada saya agar lebih kreatif pada set induksi. Pada ketiga-tiga kelas darjah 3 saya amat berpuas hati dengan kelas 3 Bestari dimana mereka menunjukkan disiplin yang tinggi serta hasil kerja yang memuaskan hati saya.

3 comments:

  1. fulamak jad ko mmg hebat la hehehehe nnt ko bleh ajar aku plak camner nak wat blog cam ko niiiii aku mggu lepas cuti baru nak ajar kolaj!!!!

    ReplyDelete
  2. ejad bagus ah ko nie...cikgu cemerlang..idup ejad..

    ReplyDelete
  3. saya sedang mencari maklumat tentang seni, sbb saya ada projek seni..

    from cochraneans boy

    ReplyDelete