Wednesday, November 18, 2009

Akhir tahun yang sibuk











































Hari ni dan esok sekolah saya mengadakan sukan sekolah dan sukan pibg. Malam esoknya pula ada majlis penyampaian sijil dan hadiah. Saya seperti biasa ditugaskan membuat buku program, banner dan flyer selain ditugaskan menjadi hakim untuk acara balapan di padang. Semalam siap sudah 60 naskah buku program untuk 2 majlis, selesai sudah bebanan. Otak fikir nak balik je Jumaat ni. Dia punya feel bila dah duduk dalam kapalterbang time nak balik semenanjung memang superb habis. Fikiran terus fokus kehidupan yang hilang semenjak berada di pedalaman Sarawak,keluarga,tunang, anak buah,bilik tidur,kereta,Banting,Jusco,Jalan-jalan kampung,ikan peliharaan..

p/s ada tugas yang belum disiapkan, asmnt rakan guru yang yang belajar di OUM.Aku malas nak buat dah.

3 comments:

  1. salam cikgu

    saya nak tanya sket. cikgu buat buku program guna software apa ya? saja tanya sebab saya pun kena buat semua buku aturcara untuk sebarang aktiviti kat sekolah.

    ReplyDelete
  2. nak senang pakai microsoft publisher... senang sikit... buat empunya blog... saya suka cerita2 cikgu....

    ReplyDelete
  3. hehe tq encik shamsul yg sudi membaca.saja saya menulis untuk hiburkan hati duk dalam hutan ni

    ReplyDelete