Thursday, July 29, 2010

Beli Surat Khabar Percuma Ayam



















Kalau pergi kat pasar-pasar Sarawak ni korang akan jumpa peniaga-peniaga jual ayam hidup camni.Gambar ni saya ambil di Pasar Besar Sibu.Jangan kata ayam,itik pun ada.Kalau kambing susah sikit la diorang nak bungkus.



















Masa orang rumah datang Sarawak suka betul dia dengan ulat ni.Siap pegang-pegang nak beli bawak balik.1 bekas tu diorang jual RM10.Saya seorang yang pengeli jangan kata nak pegang nak berdiri lama-lama kat situ pun dah cemas.

2 comments:

  1. Cikgu, gemuk ayam tu kalau makan ulat kat bawah tu, sebab itu ayamtu kena bungkus dengan surat khabar.. hu hu hu!,

    ReplyDelete